Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 22 September 2013

HAJI HADI NAK BINCANG KER NAK AMBIL KESEMPATAN

Apakah benar HJ Hadi bersedia berbincang bersama Umno atau sekadar mengambil hati para penyokongnya dan kemudian dia akan buat korner baring menipu sekali lagi,Sejak kebelakangan ini kelihatan gerakan dalam Pas yang terang terang menyatakan kerugian Pas bersama Pakatan dan mohon dikaji semula Pakatan tersebut kerana merugikan Pas

Pas sedia bekerjasama dengan Umno termasuk berdialog bagi membincangkan pelbagai isu jika parti itu dipelawa, kata Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang.  
Katanya, Pas boleh berbincang mengenai apa sahaja isu dan sejarah membuktikan pemimpin-pemimpin Pas dan Umno boleh berada bersama di atas satu pentas.  
Beliau berkata, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan bekas Presiden Pas, Allahyarham Datuk Fadzil Noor pernah bersama dalam satu forum suatu ketika dahulu.
"Dasar kita boleh berbincang apa sahaja isu seperti jenayah, rasuah dan ekonomi. Kalau kita diajak kita boleh pergi, kita boleh bincang," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ucaptama pada Konvokesyen Kolej Islam Darul Ulum di Pokok Sena, dekat sini hari ini.
TAK PAYAH LAH NAK BINCANG BINCANG KALAU MASIH NAK BERSEKUTU DENGAN DAP LAHNATULLAH TU HAJI HADI JELAS MEREKA MEMBUAT TUNTUTAN YANG MERUGIKAN ISLAM HASILNYA MANA PERJUANGAN HUDUD PAS DULU,MANA PERJUANGAN NEGARA ISLAM PAS,MANA KATA2 HARUN DIN NAK PERTAHANKAN KALIMAH ALLAH YANG DITUNTUT PENGGUNAANNYA OLEH REJIM DAP. 

Tiada ulasan: