Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 25 Julai 2013

Kerajaan Selangor Umum Bonus 2013 Hari Raya Sebulan Gaji untuk Kakitangan Awam di negerinya


SETIAP BENDA YANG BAIK  wajar disokong Admin tidak Hipokrit dalam isu benda yang baik dan betul dan tidak lah seperti Pemimpin2 Pakatan yang mana semua apa yang BN buat pasti ada yang tak kenabagi mereka, jika mana yang betul PM takkan bantah baru lah Politik kita akan dipandang tinggi,walau pun admin bukan pekerja kerajaan negeri mahu pun kerajaan pusat PM tumpang gembira buat semua penjawat awam semua khususnya di negeri Selangor mudahan mudahan kerajaan jangan asik pandang kerajaan sahaja pandanglah pada ibu2 tunggal fakir miskin dan anak anak yatim sekali erk..

Kerajaan Selangor telah mengumumkan pemberian bonus 2013 sebanyak sebulan gaji untukkakitangan awam di Selangor.. Berita yang bertarikh 23 Julai 2013 ini disiarkan dalamMalaysiaKini. Pemberian bonus ini dapatlah menampung kerunsingan para kakitangan awam menjelang Hari Raya Aidilfitri 2013 ini...

Mengikut Menteri Besar Selangor lagi, kalau kerajaan pusat memberikan bonus raya 2013 ini sebanyak sebulan setengah gaji, maka kerajaan Selangor akan menambah setengah bulan gaji bonus lagi kepada para penjawat awam.... Durian runtuh la jawabnya.... Aminn ..he he

Mengikut desas-desus yang dikhabarkan sebelum ini pasal BONUS RAYA 2013 (link), kerajaan pusat cuma dikhabarkan akan memberikan saguhati RM500 sahaja seperti yang dilaporkan sebelum ini...Tapi itu cuma desas-desus....Tunggu sahaja pengumuman rasmi. Jika betul.. maka penjawat awam di Selangor sahaja yang akan mendapat bonus sebulan gaji..

Tiada ulasan: