Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 24 Jun 2013

PANAS !!! MALAYSIAKINI ,HARAKAH DAILY DAN PEMIMPIN PR KANTOI BERBOHONG !!!!

80,000 jumlah yg tak masuk diakal

Pembohongan demi pembohongan yang dibuat Rejim Pakatan Pembangkang yang kononnya jumlah kehadiran sebanyak 30,000 orang, ada juga 55,000. Yang paling tidak masuk akal ialah ahli politik PKR dari Pulau Pinang yang dengan tanpa malunya berbohong kononnya 80,000 orang jumlah peserta yang yang hadir di Padang Merbok.

Huuhuuu , bukan pemimpin-pemimpin pembangkang sahaja yang kaki pembohong tentang perhimpunan haram yang dianggap gagal itu. Rupa-rupanya dua Portal pembangkang pun kaki pembohong berhubung laporannya.

Masihlagikah kita nak MEMPERCAYAI portal yang berbohong dan sengaja menokok tambah tentang perhimpunan itu?

Di antaranya PEMBOHONGANNYA ialah di antara MalaysiaKini dan lidah rasmi PAS,iaitu HarakahDaily.

Malaysiakini - 40 khemah


HarakahDaily lagi 'hebat'Pembohongannya - 100 khemah

Nampaknya, kepimpinan dan media-media pembangkang telah gagal dalam cubaan mereka untuk mengaburi rakyat kononnya perhimpunan haram di Padang Merbok telah 'berjaya'walhal indah khabar dari rupa.

Malah, tindakan mereka sudah pasti telah membuka mata lebih ramai lagi untuk tidak mempercayai laporan dari pembangkang selepas ini.

Tiada ulasan: