Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 14 Mac 2013

Ops Daulat - Nur Misuari Pohon Anwar Ibrahim Hantar Bekalan Peluru Ke Lahad Datu


Apakah ianya sekali lagi fitnah ke atas  Anwar Ibrahim? Apakah ini semua propaganda UMNO nak menjatuhkan Anwar Ibrahim?

Gambar diatas merupakan gambar pertemuan Anwar Ibrahim dan Misuari ketua Penceroboh di Lahad Datu yang telah membunuh 10 orang pasukan keselamatan kita yang terdiri dari Pasukan Polis Di Raja Malaysia. Gambar yang mana diperolehi dari akaun Twiiter Anwar Ibrahim Fan Club sendiri.

Apakah ini akan dikatakan Fitnah ataupun propaganda UMNO nak menjatuhkan Anwar Ibrahim? Apakah Anwar Ibrahim akan menafikan butiran kejadian ini yang diupload oleh kelab peminat nya sendiri?

Apa yang pasti segala galanya telah Anwar Ibrahim rancangkan sepertimana yang berlaku tahun tahun sudah dimana Anwar Ibrahim merancang beliau diberikan Racun Arsenik dan Suntikan HIV AIDS oleh UMNO walhalkan sehingga ke hari ini beliau masih bernyawa dan masih gagah membalun Jubor anak anak muda Gay jamban.

Anwar Ibrahim sudah merancangnya sejak awal lagi. Anwar Ibrahim tahu untuk memastikan Barisan Nasional tumbang pada PRU 13 ini SABAH mesti dilenyapkan dalam Peta Malaysia. Jadi dengan ketiadaan Sabah dalam langskap politik Malaysia membuatkan Barisan Nasional akan hilang kerusi dan juga pengaruh UMNO itu sendiri.

Penceroboh Sulu diberikan peranan bagi membantu Anwar Ibrahim mengambil alih Putrajaya walaupun yang akan dikorbankan adalah kedaulatan negara Malaysia dan nyawa anggota pasukan keselamatan PDRM dan ATM.

Anwar Ibrahim hanya fokus pada satu arah sahaja iaitu kuasa Perdana Menteri yang beliau impikan sejak dulu sehingga kini. Pada Anwar Ibrahim beliau adalah manusia terhebat yang perlu duduk menjawat jawatan Perdana Menteri walau apa cara sekalipun.

Tiada ulasan: