Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 14 Oktober 2012

VIDEO MANGSA KRISTIANISASI KESAL DGN PAKATAN RAKYAT!!!!?


LIHAT VIDEO MANGSA DAN CERITA PENUH KLICK(DISINI DAN DISINI)


Masih ingat kah rakan2 tentang tulisan saya mengenai tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim melancarkan buku tulisan bekas Ahli Parlimen India, Mobashar Jawed Akbar yang berfahaman liberal(klik diSINI).
Beliau yang dipetik dari sebuah portal berita AntaraPos.com menegaskan demikian ekoran kenyataan Mobashar yang didakwa meremehkan peranan Islam dalam pembentukan sesebuah negara ketika majlis itu di ibu negara, baru-baru ini.
Kenyataan itu bukan tuduhan tetapi lebih kepada meminta PAS memberi penjelasan mengapa parti itu sengaja mendiamkan diri jika berlaku perlanggaran isu agama yang dimulakan oleh DAP dan mengapa PAS tidak mampu mengeluarkan kenyataan mahupun bantahan jika pihak DAP melakukan sesuatu yang menghina agama islam sekarang ini.


Berbicara tentang Kristianisasi mungkin ramai yang tidak sedar ancaman tersebut telah lama menular dikalangan masyarakat islam di negara kita ini dan berbagai cara telah digunakan untuk mencapai matlamat tersebut.


Di Malaysia gerakan ini telah lama digerakkan oleh DAP tetapi tidak mendapat sambutan malah tentangan yang keras terpaksa mereka hadapi dari parti yang berasaskan islam iaitu PAS.


Namun itu hanya tinggal cerita atau lebih layak digelar cerita dongeng kerana PAS bukan lagi parti yang memperjuangkan islam tetapi kini ia merupakan sebuah parti yang menyokong kearah mengkristiankan negara ini.

Terima Kasih kerana info rakan2~pena dari tanah melayu/GEWE KELATE BLOGSPOT~

Tiada ulasan: