Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 11 Mei 2014

Polis tahan 6 lelaki dipercayai ada kaitan cubaan ceroboh perairan Sabah

KOTA KINABALU: Polis menahan enam lelaki dipercayai ada kaitan dengan cubaan menceroboh oleh tiga lelaki yang melanggar bot Pasukan Gerakan Am (PGA) di perairan Pulau Berhala, Sandakan, malam semalam.
Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib, berkata enam lelaki berusia 18 hingga 53 tahun itu, ditahan di sebuah rumah di Sandakan kira-kira jam 1 pagi tadi.
Dalam serbuan itu, polis merampas wang tunai lebih RM50,000 dan beberapa telefon bimbit milik semua suspek terbabit.
 Tangkapan enam orang itu susulan penahanan tiga lelaki di perairan Pulau Berhala, jam 7.30 malam semalam, selepas dikesan cuba menceroboh perairan negara ini melalui Pulau Berhala di Sandakan.
Dalam kejadian itu, seorang anggota PGA turut cedera selepas bot dinaiki berlanggar dengan bot penjenayah terbabit.-BH

Gambar di atas adalah gambar hiasan si Tian Chua yang sengaja admin pm letak,seperti kita tahu perkara ini pun melibatkan orang2 Sabah juga malah si Tian Chua ni banyak membuat cubaan merendahkan martabat polis melalui kenyataan kenyataannya selama ini dulu pun kata banyak bukti sampai sekarang apa cerita
Namun sehingga kini masih tidak diambil tindakan walaupun kenyataan kenyataannya amat menduka citakan sebaliknya presiden ISMA yang bersuara demi hak melayu yang sering di tindas dan bila kita bersuara laju pula di siasat dan kita sering berharap individu seperti Tian Chua ini di sisat seperti yang dulu yang di war war kan oleh pihak berkenaan

Tiada ulasan: