Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 6 Mei 2014

PANAS !!! RUMAH URUT SELANGOR KANTOI IKLAN KAN COLI DAN SELUAR DALAM PELACUR ?


AKTIVITI PELACURAN ADALAH SUMBER YANG HARAM DI SISI AGAMA NAMUN SEJAK PAKATAN MEMERINTAH SELANGOR ANDA NILAIKAN BERAPA JUMLAH YANG ADA DI KAWASAN ANDA RAKYAT SELANGOR ?ITU SAHAJA PERSOALAN ADMIN PM UNTUK ANDA !!!

PUCHONG : Persaingan sengit perniagaan rumah urut sekitar daerah ini menyebabkan sindiket pelacuran sengaja mengiklankan coli dan seluar dalam pelbagai bentuk serta warna sebagai ‘pelaris’ menarik pelanggan.
Iklan pelik itu tersebar di laman Internet dan pelanggan berminat boleh melakukan suai padan pakaian dalam diminati dengan wanita tukang urut yang diiklan.
Promosi jelik itu terbongkar apabila seorang peminat urutan refleksologi mendedahkannya kepada wartawan Harian Metro.
Lelaki yang mahu dikenali sebagai Faisal, 35, berkata, iklan seluar dalam dan coli itu mula disebarkan pemilik pusat urutan yang berselindung di sebalik rawatan refleksologi kaki.
Menurutnya, banyak pusat urutan Thai, tradisional dan refleksologi dibuka menyebabkan pemilik premis mengiklankan gambar coli serta seluar dalam bagi menambat pelanggan terutama lelaki. -HM

Tiada ulasan: