Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 28 April 2014

SEJARAH TUAN GURU BERBOHONG BERULANG BILA DAP KANTOI KAN HJ HADI LAGI ?


KALAU DAH BIASA MEMBOHONG MAKA SEDAP LAH ASIK MEMBOHONG JER ERK..

Haji hadi yang cuba memperdaya Umat Islam agar menerima perjuangan Dap yang kononnya telah menerima perjuangan Hudud terkantoi semalam apabila dengan tegasnya Lim Guan Eng menafikan sekeras kerasnya dakwaan itu

Sampai berani menipu untuk mengekalkan tahaluf siyasi mereka dengan dap ini erk..itu lah bahana tamakkan kuasa bila Islam di sindir masih nak bersama dengan mereka

GEORGETOWN - DAP tidak pernah bersetuju dengan langkah Pas untuk melaksanakan undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan, sebelum atau selepas Pakatan Rakyat (PR) ditubuhkan pada tahun 2008.
Setiausaha Agung parti itu, Lim Guan Eng melahirkan rasa terkejutnya dengan dakwaan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa Majlis Pimpinan PR telah bersetuju dengan hasrat Pas untuk melaksanakan undang-undang hudud.
"Ini adalah pertama kali saya dengar DAP bersetuju dengan pelaksanaan undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan oleh Pas. Pimpinan tertinggi DAP, sama ada Lim Kit Siang atau mendiang Karpal Singh tidak akan bersetuju kerana ia bertentangan dengan perlembangan," katanya. 
"Abdul Hadi telah melakukan kesilapan dan mengeluarkan kenyataan yang salah," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Abdul Hadi dilaporkan berkata Majlis Pimpinan PR telah bersetuju dengan niat Pas untuk melaksanakan hudud di Kelantan. Lim berkata PR terdiri daripada Pas, DAP dan PKR dan ia beroperasi berdasarkan konsep kesepakatan daripada ketiga-tiga parti.
 Psssttt ..Perlembagaan boleh di pinda dengan syarat Umat Islam bersatu tapi Hukum Allah tidak boleh di pinda sekiranya ianya sudah benar benar di perhalusi dan di fahami Insyaallah boleh di laksanakan.

Tiada ulasan: