Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 16 April 2014

PRESIDEN PAS LUNAS HUTANG PADA PKR ,DAP YANG CUBA PERLEKEH PERLAKSANAAN HUDUD ?

TAHNIAH buat Pas kerana konsisten mahu melaksanakan Hudud,semoga apa yang di ucapkan oleh Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang di laksanakan agar DAP dan PKR membuka mata jangan asik pandang sebelah mata sahaja pada PAS yang selama ini sering menjadi mangsa buli dari kedua dua parti tersebut

Disini apa yang pm nampak,satu tindakan yang amat baik di buat oleh Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan semoga ianya bukan seperti biasa yang mana di penghujung cerita pas sering mengalah dengan kedua dua parti tersebut dan pm harap ianya di lakukan bukan kerana niat Hj Hadi untuk membalas dendam sahaja pada orang PKR yang menyamannya 2 juta lalu

Walaupun kes dua juta tu belum lagi selesai namun kenyataannya iaitu pada lisannya jelas perkara itu memang di sebut Hj Hadi jadi kita tak perlu lah nak menunggu keputusan Mahkamah sebaliknya sudah tahu pribadi masing2 lagi pun pihak pembangkang ni akan mempercayai mahkamah bila kes yang dimenangi mereka sahaja kan dan jika Haji Hadi dah berubah tu semoga ianya menjadi tauladan pada kita

Pm menjangkakan PKR ,DAP pasti tidak berganjak dengan keputusannya bahawa Hudud takkan di laksanakan jadi sekiranya PAS masih berdegil mahu melaksanakannya eloklah Pas keluar dari Pakatan bersama DAP ,PKR yang nyata menentang perlaksanaan hudud tersebut dan semoga usaha murni ini dapat dilaksanakan
KUALA TERENGGANU - Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata parti itu tetap akan melaksanakan undang-undang hudud sekalipun ditentang oleh DAP dan PKR, rakan sekutunya dalam pakatan pembangkang.
   
Sambil menyatakan sokongan terhadap usaha kerajaan Kelantan mahu melaksanakan undang-undang itu, Abdul Hadi berkata hudud sudah wujud dalam Pas sebelum penubuhan pakatan.
   
"Ini benda yang (wujud) terlebih awal daripada pakatan pembangkang. Dengan sebab itu kita tak ada masalah untuk kemukakan (laksana hudud)," katanya yang ditemui di luar persidangan Dewan Undangan Negeri Terengganu, di sini hari ini.
   
"Kita (Pas) tidak ada perjanjian dengan DAP dan PKR mengatakan kita tidak boleh laksana hudud," katanya lagi.
Catat Ulasan