Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 27 April 2014

KETUA PEMUDA SOSIALIS DAP GERTAK PAS AGAR TIDAK MELAKSANA HUDUD KALAU HENDAK MENANG SOKONGAN MELAYU SERTA CINA YG MENANGKAN 3 NEGERI?

Dap lahnatullah semakin berani mendesak Pas supaya melupakan dasar untuk melaksanakan hudud dan Negara Islam perkara ini di utarakan oleh Ketua Pemuda Sosialis DAP, Teo Kok Seong  hari ini dengan mendakwa Pakatan Rakyat menang tiga negeri dulu kerana dasar yang telah di persetujui iaitu tiada hudud dan tiada Negara islam sekiranya pas tetap dengan pendiriannya nescaya pakatan tidak menerima sokongan seperti dulu sehinggakan menang 3 Negeri dakwanya
Admin pm rasa sebagai Umat Islam pentaksub Pas wajib bertindak keluar dari pakatan secepat yang mungkin dan jangan pandang kebelakang teruskanlah usaha untuk membentang dasar perlaksanaan hudud di Kelantan jangan di ambik kisah cina dap yang tak sedar di untung ini.
KUALA LUMPUR – Ketua Pemuda Sosialis DAP, Teo Kok Seong  hari ini mendesak Majlis Tertinggi Pimpinan Pakatan Rakyat supaya bertindak pantas untuk menyelesaikan isu perlaksanaan hudud di Kelatan agar dapat mengembalikan keyakinan rakyat terhadap Pakatan.Katanya, Pakatan yang dianggotai tiga komponen parti – PKR, PAS dan DAP – mendapat sokongan kerana manifesto bersama dan dasar bersama yang dipersetujui ketiga-tiga parti itu, dapat diterima majoriti rakyat Malaysia.
51 peratus pengundi di Malaysia memberi sokongan dan mandat kepada Pakatan Rakyat dengan 89 ahli Parlimen  mewakili suara mereka di Dewan Rakyat,” kata Teo yang juga ahli Parlimen Rasah dalam satu kenyataaan.
“Selain itu, sokongan rakyat terhadap dasar bersama Pakatan Rakyat telah berjaya membolehkan Pakatan mempertahankan kerajaan Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang.
Saya amat yakin semangat bermuafakat di antara ketiga-tiga parti komponen Pakatan dapat menyelesaikan segala perbezaan fahaman serta pandangan,” katanya.. -MK
Psssttt tak habis habis nak tunjukkan kononnya kuasa dap ni hebat lebih memalukan mendakwa Pakatan Rakyat berjaya tawan Selangor dari sumber Dasar Pakatan Rakyar iaitu menolak Hudud dan menolak Negara Islam jadi pada yang Islam tu kalau menyokong Pakatan Rakyat pemimpin Dap ni sama kan korang dengan musuh Hudud da Negara Islam lah erk

Tiada ulasan: