Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 26 April 2014

Datuk Seri Najib Tun Razak Mungkin bincang isu Anwar Burukkan Negara dengan Obama ?

Anwar pernah burukkan Nama Negara dan Kepimpinan Najib ?
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak-"Siapa boleh tekan Barack Obama? Obama itu presiden kuasa besar dan admin lihat Datuk Seri seakan ketawa sinis dan mungkin admin pm rasa ianya seakan akan yang Datuk Seri Najib  tidak percaya sampai ke situ pemikiran anwar malah ada juga insan yang percaya dengan kenyataan Anwar dan ianya sebenarnya langsung tak masuk akal. Kita ini hanya negara kecil," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di Menara Dato' Onn di sini, semalam.

Najib berkata demikian bagi menjawab dakwaan Anwar yang percaya Obama menghadapi tekanan supaya tidak bertemunya semasa melawat negara ini mulai esok.

Kepada soalan sama ada beliau (Najib) akan membincangkan isu Anwar memburukkan negara dan kepimpinan Najib di luar negara, ketika bertemu dengan Obama, Najib berkata:

"Tak tahu. Kita tengok dululah. Saya (akan) beritahu lepas saya jumpa Obama.

Najib berkata kerajaan akan memastikan tahap keselamatan sepenuhnya sempena lawatan kerja rasmi selama tiga hari Presiden Amerika Syarikat Barack Obama di sini bermula esok.

"Insya-ALLAH semuanya akan selamat. Saya akan pastikan semuanya berjalan lancar," katanya.

Tiada ulasan: