Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 15 Mac 2014

#PRK-KAJANG Wan Azizah : Jawatan MB Selangor: Tanya Azmin

imageKAJANG – Calon PKR Dun Kajang, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail masih bermain teka teki dengan kita mengenai misi utama Langkah Kajang bertujuan menukar Menteri Besar Selangor seperti yang di dakwa banyak pihak.
Sebaliknya Wan Azizah yang juga Presiden PKR meminta soalan penukaran penukaran menteri besar itu diajukan kepada Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali.
“Perkara ini kena tanya Azmin sendiri sebab itu kenyataan dia. Tapi pada dia (wan Azizah) kononnya jawatan itu tidak penting kerana niat nya hanya untuk berkhidmat dan memperkuatkan pasukan dan bagi admin pm la langkah Kajang bukan begitu seperti yg di ucap beliau akan tetapi sebaliknya yg telah berlaku di mana PKR dan PAS sememangnya perang sakan akibat dari masing masing tamakkan kuasa sahaja.
Wan Azizah mengungkap kan kata kata tersebut ketika ditemui selepas Majlis Sambutan Hari Wanita Antarabangsa dan Penyampaian Anugerah Pekerja Sosial Cemerlang 2014, di sini, hari ini.

Tiada ulasan: