Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 24 Mac 2014

PRK-KAJANG Tak Reti Hormat Undang2 Maka seorang petugas barong panas PKR Ditangkap Polis

imageKAJANG – Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil mengesahkan seorang petugas barong panas dari parti itu telah ditahan pihak polis dan kini berada di Ibu Pejabat Daerah Polis (IPD) Kajang.
Katanya petugas yang dikenali sebagai Zulfikar itu ditahan kerana tindakannya yang menghalang pihak polis merobohkan barong panas yang didirikan berdekatan dengan pusat mengundi Taman Delima, hari ini.
Beliau ke IPD Kajang tadi untuk bertemu dengan Pesalah (Zulfikar) dan menyediakan dua orang peguam yang akan membantu.
“Beliau ditahan kerana menghalang tugas penjawat awam daripada melakukan tugas dan mencaci penjawat awam sama
Psssttt.. Kalau dalam Umno individu yang tidak mengikut Undang undang ni takkan dapat tempat dalam pembelaan namun PM pelik kenapa dalam PR ni semua boleh berlaku bukannya apa cuba bila polis arahkan buka semula maka buka sahaja lah tu kan salah jadi mencaci cela polis pula alahai macam ni punya orang pun PR nak bela ...Memalukan sahaja.
Catat Ulasan