Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 21 Disember 2013

Video wanita sembur minyak wangi pada seluar dalam tersebar

BARU-BARU ini tersebar sebuah video di Youtube yang memaparkan tingkah laku aneh seorang wanita di dalam lif . Wanita ini sebenarnya kelihatan cantik dan menarik . Dia dilihat memasuki lif bersendirian.
Wanita itu kemudian berdiri sangat dekat dengan pintu . Tak lama kemudian dia mengambil sesuatu dari begnya  - bukan telefon bimbit, bukan alat solek atau hal-hal yang berkaitan dengan pekerjaan – tetapi sebuah botol minyak wangi
Botol minyak wangi itu pula tidak kelihatan seperti yang biasa kita nampak kerana sangat panjang dan besar.
Sekali pandang, ia kelihatan sejenis penyembur rambut. Lebih mengejutkan lagi , wanita ini menggunakan botol tersebut untuk menyembur bahagian bawah skirt yakni seluar dalam.
Tidak diketahui sama ada wanita itu sedar atau tidak bahawa dalam lif tersebut ada diletakkan sebuah kamera litar tertutup (CCTV). Banyak komen-komen video tersebut melemparkan persoalan yang sama – adakah kemaluannya terlalu busuk sehingga perlu disembur sedemikian rupa?

Tiada ulasan: