Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 21 Disember 2013

(Video) Aksi sumbang sepasang remaja Melayu dirakam

Semakin hari semakin rosak anak muda kita ni dengan masaalah moral yang sangat teruk hinggakan sanggup berbuat apa sahaja untuk melempiaskan nafsu jadi kerajaan harus memikirkan cara yang berkesan untuk menangani permasaalahan ini

Kesalahan ini tidak harus dibebankan pada kerajaan sahaja kerana ibu bapa kenalah ambil tahu apa yang anak anak mereka buat jangan biarkan mereka bebas membuat apa apa apakah budaya maksiat ini berpunca dari internet yang terlalu mudah di akses atau kurangnya didikan moral?

Video berdurasi 56 saat memaparkan  sepasang remaja yang dipercayai berbangsa Melayu sedang asyik berasmara di belakang sebuah kereta.

Video pula dirakam dari ruang yang bertutup suratkhabar yang dikoyak untuk 'skodeng'. Walaupun tidak melakukan seks, tapi mendekatinya juga adalah perkara yang keji di sisi agama! 



Tiada ulasan: