Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 19 Disember 2013

PENIPUAN GREAD A MAT SABU ?

GEMPAR TERBARU!!! MAT SABU KANTOI MENIPU!!!
Dalam satu temuduga dengan Sinar Harian semalam, Mat Sabu ditanya oleh wartawan "boleh tuan sahkan yang tuan berpegang teguh dengan aliran Ahli Sunnah Wal Jamaah?

Mat Sabu menjawab: Ya, ya... ya saya Ahlul Sunnah.

Bolehkah anda melihat pembohongan Mat Sabu di sini? Jawapannya hanya terhenti kepada Sunnah, tidak Disebut Wal Jamaah, sedangkan wartawan itu menggunakan perkataan penuh Ahli Sunnah Wal Jamaah!

Ahli Sunnah Wal Jamaah bermakna mereka yang mempercayai dan menuruti Sunnah serta bersatu menolak pendapat-pendapat yang lain. Puak Syiah memang mengikut Sunnah, tetapi mereka tidak bersatu dengan orang-orang Islam dari mahzab-mahzab lain yang diterima, sebaliknya mereka mempunyai pendapat berbeza dari Wal Jamaah.

AMAT JELAS JAWAPAN MAT SABU YANG TIDAK HABIS ITU HANYA SATU PEMBOHONGAN UNTUK MENIPU ORANG YANG KURANG CERDIK!

http://bm.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/95-terbaik-dari-blog/24352-jawapan-gred-a-mat-sabu

Tiada ulasan: