Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 29 Disember 2013

PAS BERDEMO HANYA UNTUK TUMPANG SEKAKI SENGGOL SENGGOLAN GOYANG GOYANG CUBIT2TAN SERTA BERHIBUR SEKALI MENYAMBUT AMBANG TAHUN BARU SAHAJA ?

Kita orang Islam tak perlulah nak sambut sambut Tahun Baru tu.Buat semak jer mengikut Pakatan Pembangkang  yang kononnya hendak berdemo walhal mereka nak join sekaki berhibur sahaja ...Demo sekadar nak tutup malu nak menengok artis kat Dataran Tu huuuhuuuu....

Tak perlulah pergi erk sahabat sahabat PM kerana disana nanti berkemungkinan besar dema ni akan berhimpit himpit jantan betina kan berdosa tu sengaja berhimpun sambil buat kerja tak berfaedah macam lah dia sorang Rakyat Malaysia yg hidup merempat iyakan Pak...kalau bapak dalam Pakatan Rakyat enggak puas hati bapak boleh membuat penurunan di Negeri yang bapak Perintah tu yer heeeheee dah klu tak suka Malaysia Bapak boleh pulang pak tak pun duduk pulau jerjak heeeheeee..

Turunkanlah gaji MB serta yang lain tu,turunkan segala cukai yg beratus kali ganda tu baru lah orang percaya yg bapak tu Prihatin Masaalah rakyat

Ni tak... dia pun 2x5 malah lebih teruk dari itu ada hati nak membongak lagi huuuhuuu





Catat Ulasan