Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 23 Disember 2013

KENAIKAN KADAR CUKAI TERBARU DARI REJIM PKR SELANGOR BUKTI MEREKALAH PUNCA JIKA HARGA BARANG NAIK


Kalau dalam pakatan sibuk nak berdemo bagaikan kera terkinja kinja dan ada yang buat flshmob duduk ditepi tepi jalan umpama seorang bekas artis tu bagaikan betina jalang tapi yang peliknya kenaikan demi kenaikan di Selangor mereka membisu pula?pelikkan perangai manusia berhati binatang ni haahaaa PM bukan nak menuduh tengok jer lah kenaikan demi kenaikan yg si Khaled ni buat.

Sepatutnya mereka juga wajar membantah kenaikan kadar lesen di Shah Alam tapi mengapa asik nak menyalahkan kerajaan pusat? Dikhabarkan, kenaikan kadar lesen perniagaan turut dinaikkan di daerah lain secara berperingkat mulai tahun hadapan. 


Rakyat Selangor sudah dua penggal diperbodohkan si Khalid gagap ni tapi masih mampu dibodohkan pakatan Rakyat dengan yg mengundi mereka lagi,PM kata yang mengundi PR yang bodoh bukan nya kita yg tak mengundi parti maksiat tu hhaahaaa sahabat PM semuanya bijak kan kan kan

Kenapa penduduk selangor ni bengap sangat erk walhal anwar dan azmin pon dah bersuara tentang kelemahan pentakbiran Khaled gagap ini jadi fikir fikirkan lah hanya 30%janji yg mereka tunaikan dulu tu.
Catat Ulasan