Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 22 Disember 2013

KALIMAH ALLAH DI GUNAKAN OLEH KRISTIAN ?


Apakah tujuan mereka menggunakan Kalimah ''ALLAH'' digunakan oleh mereka dalam Majlis ini? Persoalan ini yang nak Admin PM tanyakan pada sahabat sahabat kita yang berada dalam Pas kerana seperti kita tahu yang baru baru ni dalam satu mesyuarat antara pemimimpin pakatan anwar guang eng serta pemimpin pas bersepakat dalam memberi kebenaran pada kristian menggunakan Kalimah''ALLAH'' pada pihak Kristian.

Sebenarnya Admin tulis pos ni bukan hendak menyerang Pas atau sesiapa sahaja hanya inginkan penjelasan dari mereka sahaja kerana bukan tuduhan dan dalam penulisan ini hanya untuk memberi ruang rakan rakan berfikir sejenak permasaalahan ini,ada kah ini satu kesalahan atau tidak.

Dan untuk makluman semua sahabat PM bahawasanya jika kita membenarkan kalimah ALLAH ini dengan rela atau bersekutu membenarkan kafir menggunakannya waima sebesar mana kebaikan yang kita buat sampai bila bila pun takkan dikira kerana dengan niat menduakan ke Esaan Allah S.W.T dengan kata lain KUFUR yakni dikira Murtad.

Kebetulan semalam Admin baru berbual dengan seseorang yang agak tegas dalam bab Salah guna kafir dalam isu Kalimah ini dan beliau ingin admin menyampaikan amanat ini yang berbunyi seperti dibawah:

HARAM LAGI BERDOSA MENYOKONG PAS SEKIRANYA MEREKA REDHO KALIMAH DIGUNAKAN KAFIR,MALAH JIKA BERSEKUTU DENGAN KAFIR MEMBENARKAN KALIMAH DIGUNA PAKAI MAKA WAJIB JANGAN BERSAMA MEREKA LAGI DALAM PAS DAN DI ULANGI HARAM LAGI BERDOSA!!!!!!

Jom kita sambung baca kisah tadi dan untuk makluman sahabat PM dikhabarkan satu Majlis Kristian yang diadakan di Klang telah sewenang wenangnya menggunakan Kalimah ALLAHDi Sini...

Mengikut sumber majlis tersebut adalah majlis International Full Gospel Fellowship GA ALLAH Klang, Satelit Nilai & Satelit Puchong.

Tiada ulasan: