Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 31 Disember 2013

#GULING2014 - Hasil maklumat risikan dan Orang Awam Bom buatan sendiri dan beberapa peralatan lain di rampas ?


Hasil maklumat risikan dan orang awam Polis merampas sebutir bom buatan sendiri dan 52 helai baju bertulis perkataan Provokasi yang dipercayai ada kaitan dengan rancangan mengadakan perhimpunan haram di dataran Merdeka malam ini

Wahhh bukan main bersedia nampak nya puak puak ajaran sesat ni nak menghuru harakan Negara kita ni erk sehinggakan sampai ketahap melibatkan bom la pulak heehee gila la puak korang ni siap baju dan kelengkapan bagai haaahaaaa macam nak pergi perang la pulak..

Pada yang rasa nak buat huru hara tu ini peluang terakhir anda untuk merubah fikiran anda,fikirlah hukuman berat bakal menanti anda jadi tak perlulah buat kerja bodoh yang pastinya takkan menguntungkan anda semua fikir fikirkanlah nasib bakal anak cucu kita nanti apabila Negara dah tak aman usahkan nak maju nak mencari makan pun susah,kalu dulu duit susah dapat tapi barang murah berbeza dengan sekarang barang mahal tapi duit senang dapat jika kita rajin

Fikir fikirkanlah sahabat Fillah Pm semua..
Catat Ulasan