Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 9 November 2013

NGO BERI AMARAN PADA CINA YANG CUBA NAK GANGGU GUGAT KESUCIAN ISLAM ?

Masih kah kau ingat Ahli ahli Pas ?Sebelum itu, Teressa Kok pernah mengepalai kumpulan pendesak di Puchong meminta supaya Azan di salah sebuah Majid di kawasan berkenaan dipelahankan pada tahun 2008 sekarang perkara yang sama berulang
Beberapa NGO hari ini berkumpul di hadapan Balai Polis Puchong Jaya bagi membantah dan membuat laporan polis berkenaan Isu Laungan Azan yang dikatakan mengganggu oleh seorang penduduk di Taman Puchong Prima baru-baru ini.


Kejadian berlaku apabila seorang lelaki Cina menerpa ke surau berkenaan dengan bersikap kurang ajar meminta agar Laungan Azan diperlahankan. Rentetan daripada itu selepas solat beberapa jemaah surau telah pergi ke rumah lelaki berkenaan bagi meminta penjelasan namun mereka ditentang habis-habisan disertai dengan maki dan cacian.

Sehubungan itu, atas dasar mempertahankan kesucian Agama kumpulan NGO terbabit dengan jelas dan keras memberi amaran supaya bangsa atau agama lain menghormati Agama Islam di negara ini sebagai Agama Rasmi Negara.

Sebelum itu, Teressa Kok pernah mengepalai kumpulan pendesak di Puchong meminta supaya Azan di salah sebuah Majid di kawasan berkenaan dipelahankan pada tahun 2008 BACAAN STERUSNYA SILA KLICK DI SINI


Tiada ulasan: