Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 22 Oktober 2013

#PRKSGLIMAU - MB Kelantan Tidak Gentar Calon BN Walaupun BN Menurunkan golongan Ulama

#Transformasi #VoteBN #TawanSgLimau
Pengundi di DUN Sg Limau Pastikan mahu perubahan. Berubahlah sokongan anda dari Pas kepada UMNO bagi merialisasikan satu Hijrah yg amat bermakna dari keadaan gelap kembali kejalan yang terang,dari keadaan samar kekeadaan nyata.

Ingatilah kembali bagaimana Umno berjaya menawan hati pengundi disana,ingat bagaimana sokongan guru guru pondok disana,gara gara tuntutan Kristian yang disuarakan Dap mengenai isu Kalimah Allah, cina beralih arah mengundi Dap,mereka bersatu demi anutan mereka tapi Melayu Islam di Kedah sudah terjaga dari lena dengan menukar tampuk Pas kepada BN hasil sokongan guru2 pondok disana yang terang terang menyatakan kebenaran dan akhirnya Umno berjaya

Cuma ada sesetengah penyokong tegar Pas yang masih belum nampak jalan pulang kearah kebenaran dan inilah masanya kita renung kembali terutama kisah Pakatan Rakyat yang sewenang wenangnya berani memberi Kalimah suci kita untuk diguna pakai Kristian yang jelas pasti akan disalah guna pakai oleh pihak yang berkenaan dn ini memang jelas dikatakan oleh Orang kuat Pas sendiri iaitu Harun Taib.

Keputusan PRK yg diumumkan pada 1 Muharam 1435 itu nanti merupakan satu Hijrah yg amat bermakna bagi pengundi Sg Limau jika memberi kepercayaan kepada UMNO Kedah di bawah pimpinan Mukriz. Hanya pengundi sendiri yg berhak menentukan masa depan pengundi sendiri. Pas juga bagus namun atas kelemahan memertabat Islam dari ditindas Dap  pilihlah apa yg lebih baik, sesuai dgn kekuasaan semasa kerajaan Kedah sekarang Wallahuaklam..

Tiada ulasan: