Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 25 Oktober 2013

#PRKSGLIMAU : PRESIDEN NADI RAKYAT MALAYSIA TURUT SERTA BANTU JENTERA KEMPEN

(gambar)Pergerakan Wanita UMNO Malaysia tekun mendengar taklimat penerangan tentang isu-isu semasa yang berlegar di sekitar DUN Sungai Limau.dari Presiden nadi Rakyat Mohamad Rafi Awg Kechik
Hari ketiga kempen semakin hangat dengan kehadiran jentera-jentera dari seluruh negara dan seperti biasa Pergerakan Wanita UMNO Malaysia tidak ketinggalan untuk membantu memenangkan Barisan Nasional di PRK Sungai Limau.

Untuk itu, NGO Nadi Rakyat Malaysia hari ini turut serta memberi penerangan tentang isu-isu semasa yang berlegar di sekitar DUN Sungai Limau.

Mohamad Rafi Awg Kechik (Presiden Nadi Rakyat) memberi taklimat kepada jentera Pergerakan Wanita Umno dengan menjelaskan tentang perkara pokok iaitu penduduk Sungai Limau sebenarnya telah ditipu oleh jentera PAS, mereka mempopularkan calon PAS dengan mengatakan bahawa Ustaz Azam ada pertalian saudara dengan Allahyarham.

Selain itu, isu-isu seperti KUIN, Tanah ZIPY, Balak, perpecahan dalam PAS dan berapa isu turut diterangkan bagi memberi panduan kepada jentera untuk berkempen bagi membuka mata pengundi di DUN Sungai Limau tentang penipuan PAS selama ini.

Tahniah kepada Presiden Nadi Rakyat Malaysia dan seluruh pasukan Nadi Rakyat yang bertugas di PRK Sungai Limau kerana prihatin dan sukarela membantu  dalam kempen PRK kali ini.baca seterusnya untuk mengetahui cerita seterusnya sila klick di sini 

Beri sokongan kepada mereka demi ABATA....

#KedahAmanMakmur
#BeraniHijrah
#NadiRakyatMalaysia.

Tiada ulasan: