Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 4 Oktober 2013

NGA KOR MING AKAL PENDEK KERANA PERTIKAI NAJIB NAIK PRIVATE JET!! ANWAR NAIK JET TAK APA PULAK?SEKARANG ANWAR PM KER DS NAJIB !!!

KECOH lah Nga Kor Ming, Ahli Parlimen DAP Taiping dok mengata Najib sepatutnya menggunakan penerbangan MAS kelas pertama daripada menggunakan jet peribadi yang menelan belanja billion ringgit dan dikatakan membazir wang rakyat.

Pasal namanya Perdana Menteri, terus dikatakan yang Najib menggunakan wang rakyat untuk kepentingan sendiri. Tapi dia lupa yang Najib adalah PM Malaysia yang sah. Bukan macam Anwar Ibrahim yang walaupun hanya sebagai ketua pembangang...eh! ketua pembangkang boleh pulak naik private jet keluar negara.

Agak-agak mana Anwar dapat wang yang sebegitu banyak pulak untuk dia dan gengnya menyewa jet yang dinaiki??

Tiada ulasan: