Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 17 Oktober 2013

Gempar Pesawat Terhempas !!! Rakyat Malaysia antara penumpang pesawat Lao Airlines yang terhempas

Rakyat Malaysia dipercayai antara penumpang yang berada di dalam pesawat Lao Airlines yang terhempas ke dalam Sungai Mekong semalam.
Menurut media tempatan, daripada dokumen yang diperolehi antara penumpang di dalam pesawat malang itu termasuk warga Australia, Korea Selatan, Amerika Syarikat, China, Taiwan, Vietnam, Kanada dan Malaysia.
Jurucakap Kementerian Luar Thai, Sek Wannamethee memberitahu agensi berita AFP, tujuh rakyat Perancis, enam rakyat Australia dan lima warga Thai disahkan terkorban.
Marilah kita berdoa agar rakyat Negara kita serta yang lain lain berada dalam keadaan yang selamat dari kecederaan serius pada keluarga mangsa diharap bersabar hendaknya dengan ujian

Tiada ulasan: