Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 3 September 2013

TERKINI !! GAMBAR PAM PETROL ROSAK KERANA KEMALANGAN DAN TIADA KENA MENGENA DENGAN TAK PUAS HATI PETROL NAIK

Sedikit pembetulan berkenaan desas-desus gambar yang tersebar di internet mengatakan berlaku pergaduhan ekoran kenaikan harga minyak di sebuah stesen minyak di Durian Tunggal di sini semalam adalah tidak benar.
Pengarah Pejabat Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (PPDNKK) Melaka, Muhabir Ibrahim berkata, kejadian sebenar merupakan kemalangan melibatkan lima buat kenderaan di stesen minyak berkenaan pada pukul 8.30 malam.
“Sebuah Kia Spectra yang dipandu seorang warga emas berusia lewat 50-an telah tertekan pedal minyak lalu merempuh salah satu dari pam minyak berkenaan,” katanya.
Ekoran kejadian itu, empat kereta lain yang berada berdekatan iaitu Proton Wira, Iswara, Toyota Vios dan Puegeot mengalami kerosakan akibat turut dirempuh kereta Kia terbabit.

Tiada ulasan: