Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 5 September 2013

SAIFUDDIN NASUTION ADIK SAHLAN MERAJUK ...TAK MALU...DAN AKHIRNYA MASUK KERJA JUGA DI SUK!!!

Akhirnya Setiausaha Agong PKR ini masuk juga ke dalam pejabatnya yang mana beliau adalah Ketua Staff di Pejabat Menteri Besar Selangor.

Semalam, 3 September 2013 merupakan detik bersejarah apabila Saifudin membuang egonya mendengar arahan MB Selangor, Khalid Gagap setelah dikhabarkan kepada Pendekar yang beliau sebelum ini merajuk hampir dua bulan lamanya.

kesahnya begini, berikutan tuntutannya supaya Faekah Husin yang juga Setiausaha Politik MB Selangor diberhentikan kerana tidak suka berada dan melaporkan kepada anak dara tua tersebut. Setelah Faekah melepaskan jawatannya, maka Saifuddin bersetuju untuk melaporkan diri pada semalam selepas lewat lapor diri yang sepatutnya bermula 1 Julai yang lalu.

Huuuhuuu last Pendekar nak pinjam ayat sahabat Pendekar iaitu jawa bernam dan beliau mengatakan begini, komen dari beliau tentang isu ini,ayatnya berbunyi seperti berikut 

''Macam-macam hal rupanya adik Sahlan, Pengarah Strategik PM ni. Sebijik macam abangnya, tak boleh nak kurang sikit, tak boleh nak susah sikit, selagi boleh bodek bos selagi tu la nak juga apa yang dihajatkan. Dunia.. Dunia..''

Sekian kisah cerita pergolakan dalam Kerajaan Negeri Selangor ini bak kata orang dulu dulu macam macam ada...

Tiada ulasan: