Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 3 September 2013

PENTAKSUB PAS tak baca ker berita ni? Surat khabar Harakah yang keluarkan.


MESTI BACA!! JANGAN SALAHKAN KERAJAAN DALAM ISU MINYAK!! 

Pentaksub pentaksub PAS tidak membaca surat khabar Haramkah ker? Harakah Bil 1870 (23-25 Ogos 2013) pada halaman N6 melaporkan harga minyak dunia naik akibat krisis di Mesir. 


mereka ini tak habis habis nak salah kan kerajaan. Sedangkan berita ni mereka dah baca dan dah taupun benda ini akan terjadi, sebenarnya perkara ini kita tidak boleh salahkan kerajaan 100 peratus kerana bukan saja Malaysia yang menaikkan harga minyak, malah di negara lain juga turut menaikkan harga minyak. Selidik dulu sebelum nak hentam kerajaan.


Minyak naik Ikhas den tak risau tapi klu barang abg non naik tu yg den paling risau bukan apa nanti ada pengikut setianya kata ni semua konspirasi Umno la pulak...alahai......

Pencacai Pakatan marah den pasal den tulis minyak tak naik 20sen heeheee.den jawab kat dia bukan naik 20 sen cuma subsidi dikurangkan 20sen jer heeeheee..tak naik kan tu turun namanya...

Kita kena faham keadaan di syria yang bergolak takkan kerana minyak dunia naik kita nak salahkan kerajaan jugak nak kata gaji kecik korang kecik mana gajinya aku ni pun gaji kecik jugak rm550 jugak sbln tapi aku masih mampu tersenyum beb....
Catat Ulasan