Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 28 September 2013

MAT SABU HILANG ARAH SEHINGGAKAN MEMAKI HAMUN PADA ORANG2 PAS

Wawancara oleh portal Malaysia Insider semalam amat mengejutkan apabilaTimbalan Presiden PAS yang nampak sangat mengeluh serta merintih dan akhirnya menghentam serta mengkritik parti nya sendiri,kesian

Mat Sabu buat pertama kalinya mengakui dewasa ini sedang berlaku perubahan mendadak yang baru disedarinya betapa buruk reformasi minda yang sedang menjajah pemikiran ahli dan pemimpin PAS.

Katanya, “Sepanjang 35 tahun saya berada dalam PAS iaitu sejak 1978, inilah kempen paling teruk pernah saya lihat. Saya terkejut dan hairan dengan perubahan minda ahli PAS terhadap muktamar dan kepimpinan parti.”

Selama ini asyik duk sibuk selak cari koyak kain orang lain, nah sekarang seluar dalam sendiri compang-camping koyak sana bertompok sini baru nak perasan.

Diungkitnya juga tindakan ahli dan penyokong PAS yang melakukan serangan secara terbuka terhadap pemimpin PAS melalui laman sosial seperti FB, blog serta tak kurang juga melalui SMS. Satu senario teruk dan buruk yang tak pernah terfikir dalam kepalanya akan menjangkiti PAS.

Paling dikesalkan Mat Sabu bila mana wujud penyakit label-melabel di mana ada pemimpin PAS dipanggil sebagai geng Syiah dan liberal semata-mata untuk menjatuhkan seseorang pemimpin PAS sempena menjelangnya pemilihan di Muktamar PAS Ke-59 November tahun ini.

Siapa yang dimaksudkan geng liberal kita tahulah ia merujuk pada puak Anwarinas, tang tu tidaklah begitu terguris jiwa raga Mat Sabu. Yang bikin panas hati Mat Sabu tentulah tang label Syiah, kerana label itu sering dikaitkan dengan Mat Sabu dan gerombolan yang memujanya.

Tiada ulasan: