Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 26 Ogos 2013

VIDEO :DAT'O SERI NOH OMAR BERJAYA BUATKAN PENYOKONG PEMBANGKANG MALU MENYOKONG ANWAR !!!





Pendekar amat tergelak sakan apabila membaca komen komen pencacai Pakatan Pembangkang yang begitu marah apabila menonton video ini heeeheee almaklumlah mereka ini dilondehkan DS Noh dengan satu fakta yang menarik seperti yang Pendekar pernah terangkan dulu bahawa perlu diingat bahawa  kes liwat sebelum ini yang melibatkan Anwar Ibrahim diakhiri dengan keputusan yang bergantung kepada technical fault manakala aktivit songsang itu direkodkan dalam keputusan tersebut.

Yang paling mudah ialah keputusan Mahkamah Tinggi tentang kes liwat 1 Anwar Ibrahim. Beberapa perenggan penting dalam keputusan tersebut yang tidak diketahui oleh rakyat sehingga ke hari berkemungkinan kerana ianya dalam bahasa Inggeris dan tidak diwar-warkan sepenuhnya.

Dalam rumusan keputusan Mahkamah Persekutuan 2 September 2004 menyebut :

“…we find evidence to confirm that the appellants [Dato' Seri Anwar bin Ibrahim and Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen."


Namun Mahkamah Persekutuan membebaskan Anwar dan Sukma dengan keputusan majoriti 2-1 kerana terdapat kesilapan teknik seperti keraguan dari segi tarikh sebenar kejadian tersebut. BACA SINI 

Dan sekarang Anwar Ibrahim (dan pengawai penasihat beliau?) berdepan dengan beberapa lagi pendedahan yang didakwa video aksi ranjang beliau dek kerana termakan umpan Papagomo.

Benar atau tidak, Admin tidak tahu tetapi dakwa blogger tersebut :
Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatah lagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung.
Dan masa yang samakita juga tentu terfikir jika gambar-gambar dan video yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim ini turut dimiliki oleh pihak-pihak luar negeri memandangkan Anwar sering juga ke luar negara. 

Cuba kita bayangkan perkara-perkara yang boleh berlaku seperti peras ugut dan sebagainya. Boleh rosak negara ini.

Tiada ulasan: