Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 28 Ogos 2013

PENCERAMAH POLITIK PAS AZHAR IDRUS KANTOI SERTAI MUJAHIDDIN DI SYRIA

Penceramah Politik terkenal dengan kemewahan hidup serta beristeri tiga serta muda ini yang terkenal dengan lawaknya baru-baru ini  telah didapati berada di satu lokasi yang tidak diketahui.

Beliau berpakaian ala tentera mujahiddin bersama seorang lelaki lain. Lokasi tersebut didapati bersalji. Mungkin di Syria dan mungkin juga di Checnya.

Walau bagaimanapun Pendekar bukannya nak bererita tentang apa pun sebenarnya cuma nak tunjukkan para sahabat sahabat semua bahawa Iras muka gambar diatas seakan akan sama kan,

 berita ini adalah gimik semata-mata untuk menunjukkan seorang mujahiddin yang memiliki raut wajah saling tak tumpah seperti UAI



Perhatikan betul-betul kedua-dua gambar di atas. Gambar UAI yang sebenar adalah yang berketayap siap dengan gambar kereta ferari lambang ke ZUHUD an nya. Sementara yang berpakaian mujahiddin adalah seorang lelaki lain yang tiada kena-mengena dengan UAI.

EDESI KANTOI...

Setelah dikaji dan diselidik akhirnya terjawab juga kebenaran gambar diatas rupa rupanya hanya lah gambar yang diedit oleh Blogger Pro Pembangkang DISINI semata mata nak naik kan kan view blognya sahaja nak pesan pada bloger Pro Pakatan tu tak baik menipu ni tengok gambar sebenar 

DAN SINI TERNYATALAH  TIADA GAMBAR YANG SEAKAN MIRIP AZHAR IDRUS SEPERTI DIATAS

Catat Ulasan