Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 28 Ogos 2013

Kejutan Hadiah Perkahawinan Yang Paling Pelik


Pelik tapi benar hadiah yang diterima oleh sang suami  ini dari isteri yang baru dinikahi nya itu dan rasa Pendekar lah jarang berlaku kalau ada pun mungkin Pendekar sahaja yang terlepas pandang kot,dan jika selama ini kebanyakan Entri entri yang Pendekar buat hari ni lain sikit nak di kongsikan bersama rakan rakan Admin @PM semua
Kasih Seorang Isteri yang baru dinikahi membuat satu Kejutan kepada si Suami tercinta (Peminat Motor Sejati) Apabila Dihadiahkan "Topi Keledar" Daripada Isterinya Sebagai Hantaran Selepas Majlis Pernikahan. Gambar Kelihatan Si Isteri Menyarungkan "Topi Keledar" Di Kepala Si Suami Sebagai "Simbolik" Penyerahan Hantaran Itu..

Tiada ulasan: