Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 30 Ogos 2013

KARTUNIS ZUNAR KURANG AJAR !!! WAJIB DI PAKSA MEMOHON MAAF SECARA TERBUKA KALAU TAK !!!!!

zunar dan isteri

kartun-hina-merdeka-56-0-myberitasemasa.com
Logo sambutan Merdeka ke 56 tahun telah dilukis atau dikarikatur semula oleh pelukis Zunar boleh dianggap menghina dan berbaur politik.
Sebelum ini kartunis Zunar pernah didakwa kerana kartun yang dilukisnya dalam buku Cartoon-O-Phobia melampaui batas politik sehingga dihadapkan di mahkamah.
Logo tersebut diolah semula yang menyerupai Datin Seri Rosmah Mansor, isteri kepada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak memakai cincin berlian dan beg tangan.
Manakala angka ’56′ dijadikan rambut Datin Seri Rosmah yang menggerbang.
Sehingga sekarang, belum ada pihak membuat laporan polis mengenai isu kartun logo Mederka 56 dihina dan disini kalau Beliau masih berdegil dan gagal memohon maaf secara terbuka mari kita fikirkan cara bagaimana nak suruh dia memohon maaf dan kalau boleh kita Report beramai ramai jika beliau tetap ber degil

 Masih ingat lagi tak dulu dia pernah menghina dalam lakaran nya di bawah ini , zunar telah melukis gambar 2 ulamak yang mewakili ulamak (pas) dan umno.
di belakang lakaran foto ulamak (pas), tertera kalimah ALLAH dan MUHAMMAD.

manakala untuk mensensasikan lakaran tersebut, di belakang lakaran wajah ulamak umno pula zunar telah menambahkan perkataan MAHATHIR 'MUHAMMAD' dan ABDUL 'LAH' BADAWI sebagai bahan lucuan.

skrin ini aku ambil daripada laman web pas, tranungkite.
 masyaallah inilah perangai manusia desperate bernama zunar. 

kalimah ALLAH dan MUHAMMAD pun sanggup dia gunakan sebagai bahan lucuan politik.

melampau sungguh. 

apa zunar fikir orang umno ni tak ada agama ke ?
bukan orang islam ke ?

bertaubatlah zunar. melampau sungguh kau jadikan kalimah sebagai bahan lawak politik kamu !

Tiada ulasan: