Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 27 Ogos 2013

ALVIN VIVIAN MUNCUL KEMBALI GENTAYANGAN DI LAMAN MEDIA SOSIAL NI DAH LANGGAR ARAHAN MAHKAMAH NAMPAKNYA !!!

Pastinya anda tidak akan lupa dengan pasangan seks yang penuh kontroversi, Alvin Tan dan Vivian Lee yang terkenal dengan penghinaan terhadap Melayu serta terkenal melalui Video Seks melalui Blog yang di buatnya tempoh hari.

Nampaknya sekarang sudah berani kedua dua pasangan itu kembali aktif apabila akaun laman sosial Twitter mereka berjalan dan merewang seperti biasa.

Dan ini yang Pendekar rasa macam tak puas hati ni harap dengan sebaran ini dapat memberi petunjuk pada pihak berwajib agar menjalankan tindakan susulan bagi membendung perlanggaran perjanjian dalam isu jaminan yang dua orang ni.


Jika dilihat, pasangan itu kembali aktif pada 26 Ogos lalu dengan membalas komen-komen yang dilontarkan oleh peminat mereka...Apa sudah jadi ni takkan nak biarkan sahaja kot !!!!
25 Julai 2013, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membenarkan pasangan “bak kut teh” yang memprovokasi terhadap Umat Islam semasa bulan Ramadan untuk diikat jamin
Hakim Datuk Azman Husin membenarkan Alvin Tan dan Vivian Lee diikat jamin dengan RM30,000 dan seorang penjamin bagi setiap seorang selepas membenarkan permohonan semakan mereka.
Beliau juga mengarahkan passport kedua-dua pasangan itu juga ditahan dan mereka dihalang untuk memuat naik sebarang artikel menyinggung, komen memprovokasi dan gambar pornografi yang menyentuh sensitiviti kaum dan agama.
Hakim juga menghalang kedua-dua pasangan daripada menggunakan sebarang alat komunikasi seperti telefon pintar untuk membangkitkan ketegangan kaum dan agama.
Kemudian didapati pada 27 Ogos 2013, pasangan tersebut sudah mula kembali ke media sosial. Apakah pasangan itu sudah melanggari syarat mahkamah? dan apakah tindakan susulan ...sama sama lah kita yer sahabat Pendekar tunggu dan lihat..Apa tindakan Mahkamah..




Pendekar nak timbulkan satu persoalan sahaja !!apakah  mereka dua ekor ini tidak melanggar arahan mahkamah jika kita lihat hasil tulisannya diatas.

Tiada ulasan: