Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 26 Ogos 2013

ALTANTUYA:PEMBANGKANG SERTA PENYOKONGNYA KANTOI BODOH PIANNNGGG !!!




Satu demi satu penipuan Pakatan Pembangkang terbongkar,tapi yang Pndekar peliknya masih ada lagi penyokongnya yang bodoh piang tahap gaban nak percaya akan cerita yang ternyata palsu ini,walaupun ah berpuluh kali kantoi menipu pencacainya tapi sampai sekarang kebodohan penyokongnya amat lah terserlah.

Dikatakan kepada Pendekar bahawa Pakatan nak buat roadshow dari kes pembunuhan Altantunya. Harap mereka tak  lupa dan tidak membuat kan diri mereka ini bodoh keranamereka telah buat pembohongan demi pembohongan tentang isu kematian Altantunya tetapi hasilnya semua jelas menipu dan mari kita lihat edisi edisi kantoi Pakatan seperti di awah:


1. Mereka pernah tuduh Abdul Razak Baginda sebagai pembunuh atas alasan tak mahu bayar komisyen deal submarine kepada Altantunya sejumlah USD500,000 atas gormal si PI Bala. Padahal Altantunya muncul dalam hidup Abdul Razak selepas submarine ditandatangani.

2. Mereka kata Altantunya terlibat sebagai penterjemah Perancis. Padahal dia tak tahu cakap Perancis dan bahasa Inggerisnya pun terabur.

3. Mereka kata Najib makan bersama ALtantunya dna RAzak diperancis tapi berdasarkan gambar yang Tian Chua phtoshop.

4. Mereka pernah tuduh Najib ambil komisyen RM500 juta lebih yang merupakan yuran kepada Perimekar tapi akhirnya ianya tak munasabah kerana Perimekar memang ada peranan dan perkhidmatan yang dijalankan serta kosny amudah dibuktikan.

5. Mereka buat cerita Altantunya adalah penterjemah, model fesyen dan macam-macam padahal dia bukan itu semua tetapi hanya call girl yang mengugut wang.

6. Mereka buat cerita Rosmah yang bunuh yang disaksikan oleh dua orang lain. Rosmah menafikan dan mempunyai alibi dalam majlis buka puasa. Kedua-dua yang dikatakan saksi menafikan dan membuat deklarasi berkanun. 

7. Dan banyak lagi pembohongan yang mereka buat.

Orang yang sungguh bahagia ialah mereka yang dijauhkan dari fitnah dan juga orang yang bila terkena ujian dan dugaan, dia bersabar bukannya pergi sana sini mereka reka cerita demi memaning undi

Siapa yang tidak berusaha melepas diri dari cinta kepada dunia, maka akan sengsaralah hidupnya, kerana sumber fitnah dan kesalahan adalah ketika seseorang itu begitu cinta kepada dunia.

Orang yang paling jahat daripada penyebar fitnah adalah orang yang suka mendengarkan mereka. Justeru, tidak akan ada penyebar fitnah apabila tidak ada yang mendengarnya.jadi sahabat Pendekar berhati hatilah dengan sumber fitnah pakatan pembangkang ini kerana hasil tugasan yang di pertanggung jawabkan iaitu reasearch yang Pendekar selama sblum Pru13 mendapati semua fitnah pembangkang nampaknya direka2 untuk memancing Undi sahaja dan fitnah itu amat mudah di patahkan sekiranya kita rajin bertanya dan membuat Homework.

Tiada ulasan: