Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 7 April 2013

PANAS!!!SURAT RASMI AGENDA JAHAT PAS TERBONGKAR!!!! NIK AZIZ SUDAH GOYANG KER !!!!


Apa punya kotor cara yang Pas nak buat ini ? adakah ini cara parti yang kononnya memperjuang Islam tak habis -habis dengan agenda jahatnya demi menang dalam pilihan raya dulu PKR keluarkan pekeliling suruh buat kecoh masa hari mengundi ini PAS pulak dengan tektik jijik!! Dah goyang rupanya !!!

Surat ini adalah punyai maksud, dinamakan ia sebagai 'ops harimau belang'.Dilakukan untuk mengeruh dan menakutkan pemikiran pengundi UMNO.

Arahannya mudah... orang PAS perlu mengajak bekas ahli UMNO mahupun yang aktif dalam UMNO (Bahagian dan Cawangan) untuk menyertai 'ops harimau belang'.

Pada pandangan aku, secara mudah... bahasanya PAS nak ahli UMNO sabotaj parti UMNO...Dilakukan pada PRU 13 nanti..

Sampai begitu sekali PAS terdesak hinggakan terpaksa menggunakan ahli UMNO untuk sabotaj parti UMNO sendiri.

Ini bermaksud PAS sudah tidak berdaya lagi untuk meyakinkan pengundi hingga terpaksa panggil pemain import untuk sabotaj UMNO !

PAS sudah tewas dengan UMNO sebab belum bertanding mereka dah kecut wehhh lawak betul la orangg2 pas ni...!!!!

Tiada ulasan: