Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 5 April 2013

Nurul Izzah sangkal ibunya tidak bertanding


Nepotisme dalam parti pembangkang ini telah lama wujud, memang parti anak beranak Tidak ada Negara lain didalam Dunia ni rasanya yang mengamalkan Parti Anak Beranak ni. Selain PKR yang diterajui suami isteri serta anak, DAP juga sama anak beranak serta menantu memegang jawatan dalam parti

Belum pun sampai 24 jam berita Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail tidak akan bertanding dilaporkan media, anaknya, Naib Presiden parti itu, Nurul Izzah Anwar menyangkal kebenaran berita itu.


“Itu hanya cakap-cakap politik,” katanya malam tadi, walaupun menyedari berita itu berpunca daripada KeadilanDaily.com yang memetik bapanya, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memaklumkan perkara itu kepada stesen televisyen Al-Jazeera Rabu lepas.


Tiada ulasan: