Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 17 Mac 2013

Pakatan Pembangkang sering keluarkan gambar-gambar porno Anuwar Ibrahim kemudia tuduh Penyokong UMNO yang posting,


KUALA LUMPUR 16 Mac - BN tidak guna fitnah seperti pembangkang, dah hampir nak PRU 13, orang suruhan Pakatan Pembangkang sering keluarkan gambar-gambar prono Anuwar Ibrahim kemudia tuduh Penyokong UMNO yang posting, taktik untuk dapat simpati rakyat, taktik dah basi ,rakyat dah malas nak tengok itu semua...

Pemuda Barisan Nasional (BN) memberi jaminan tidak akan sekali-kali mengikut cara pembangkang yang gemar menggunakan kaedah negatif seperti menabur fitnah dan menyerang peribadi pihak lawan di laman sosial serta blog untuk berkempen.

Pengerusinya, Khairy Jamaluddin (gambar) menegaskan, pihaknya akan menggunakan pendekatan positif menerusi laman sosial bagi menerangkan dasar kerajaan seperti dalam manifesto yang bakal diumumkan nanti.

Jelas beliau, apa yang penting adalah melakukan persiapan untuk memerangi segala fitnah serta penipuan ditabur pembangkang tersebut dengan fakta sebenar dan lebih sistematik.

"Kini terdapat kira-kira tiga juta pengundi baharu berumur 40 tahun ke bawah yang lebih cenderung mendapatkan maklumat daripada media sosial dan blog serta pelbagai aplikasi siber selain media arus perdana seperti akhbar Utusan Malaysia dan TV3.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KENAPA PAKATAN RAKYAT TIDAK SEDAR BAHAWA DAP MAHU MENJADI PM DENGAN MEMPERKALDAIKAN SEMUA ORANG2 PAS DAN PKR?????????