Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 26 Februari 2013

SIAN MENIFESTOR PAS SESUAI UNTUK DICAMPAK DALAM LONGKANG JANJI TIDAK MASUK AKAL !!!!


Manifesto PR yg diumumkan,hanya satu langkah penambahan angka drp perancangan Pelan Transformasi Negara yg sudah disusun oleh Kerajaan Persekutuan.Secara umumnya manifesto PR cuma adaptasi apa yg dilakukan Kerajaan Persekutuan.Manifesto berkonsepkan negara berkebajikan suatu perkara biasa,secara umum merupakan tawaran yg sudah wujud dlm pentadbiran Kerajaan skg."Contohnya seperti penyelarasan gaji minimum kpd pekerja sektor swasta sudah dilakukan oleh Kerajaan BN,PR cuma meningkatkan angka sahaja"."Usaha mengurangkan beban rakyat seperti yg diketengahkan oleh PR itu sememangnya sudah menjadi usaha BN".Manifesto PR hanya berdasarkan kpd apa yg terkandung dlm Buku Jingga."Manifesto PR hanyalah satu pernyataan kembali drp Buku Jingga dan pengumuman awal manifesto ini bukanlah satu kelebihah kpd PR".Ini adalah proses menghampiri PRU bagi menaikkan semangat atau mood pengundi terutamanya penyokong PR sendiri (syok sendiri)...!!


Hasil dari tulisan khalifah guang eng MAKA TERBITLAH BUKU JIN...GAY... MANA SATU AYAT YG DIKATAKAN MENYEBUT AKAN MENDAULATKAN ISLAM? X DER YANG DIDAULATKA N HANYA LAH KUASA CARI WANG DGN RUMAH2 URUT YG BERSEPAH NAIK 3000 KALI GANDA DI SELANGOR DARI 80 NAIK KEPADA 18 RIBU RUMAH URUT YG MENDATANGKAN DUIT KERAJAAN PAKASETAN RAKYAT peraturan tertentu yang menetapkan jumlah pengeluaran lesen pusat urut di sesuatu kawasan menyebabkan Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) tiada kuasa untuk mengehadkan bilangan premis terbabit di daerah ini.

Setiausaha MDKS, Azahari Sairin berkata, tiada penetapan jumlah kuota lesen terbabit menyebabkan 10 pusat urut refleksologi kaki di daerah ini yang berdaftar dibuka sehingga kini.

Menurutnya, pihaknya akan meluluskan sebarang permohonan membuka pusat urut selagi syarat yang ditetapkan Jawatankuasa Kawalan Perniagaan dan Kesihatan Daerah Kuala Selangor dipatuhi.

“MDKS tiada alasan untuk menolak sebarang permohonan yang dikemukakan pemilik pusat urut jika mereka benarbenar mengikuti peraturan dan setakat ini, pihak berkuasa tempatan (PBT) hanya meluluskan pusat urut refleksologi sahaja.

“Bagaimanapun,Rumah Urut saya boleh katakan, pusat maksiat negara. Apa komen anda ?. Saya kata begitu kerana selain urut batang, mereka akan melakukan seks, nama sahaja rumah urut, tapi mereka menyalah guna lesen yang di beri untuk urut kesihatan dan urat tergeliat. Harian Metro melaporkan kegiatan meningkat amat tinggi, lihat laporan di bawah.


Kita memandang isu rumah urut bukan lagi perkara biasa tetapi ia adalah satu isu yang sangat serius. Ini kerana peningkatannya amat ketara dengan pertambahan sebanyak 85 peratus membabitkan lebih 2000 rumah urut yang wujud di Selangor,” kata Presiden Malaysian Beauty Therapy Association, Prof Dr Clara L Chee.

Beliau berkata demikian ketika diminta penjelasan mengenai kadar pertumbuhan rumah urut di Selangor yang mana kegiatan itu berselindung di sebalik pusat kecantikan dan rawatan refleksologi, selain kewujudannya adalah di kawasan bandar baru.

Katanya, walaupun pengusaha pusat kecantikan memperoleh lesen sah daripada pihak berkuasa tempatan (PBT) namun kebanyakan menyalahgunakan lesen berkenaan dengan menjadikan sebagai pusat urut, selain menawarkan perkhidmatan seks.
UNTUK BUKTI BACA DI klick disini antara maksiat2 yg diluluskan pas

Tiada ulasan: