Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 15 Februari 2013

PANAS !!!! UNIT ANJING PAS PUKUL DUA PENYOKONG BN !!!!!




Dua penyokong Barisan Nasional (BN) cedera di kepala, dipercayai dipukul sekumpulan pasukan pengawal sebuah parti pembangkang Iaitu unit ANJING Pas di Pengkalan Pegoh,

Kejadian itu berlaku ketika mangsa mengadakan konvoi membabitkan lebih 50 motosikal sempena kehadiran Ummi Hafilda Ali yang mengadakan ceramah di Padang Bola Pengkalan Pegoh. 
Pada masa sama, pembangkang mengadakan program ceramah yang turut dihadiri Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, kira-kira satu kilometer dari situ. 


Exco Kanan Perak, Datuk Hamidah Osman, berkata kejadian berlaku ketika kumpulan penyokong pemuda BN yang berkonvoi motosikal itu melalui laluan utama berdekatan kawasan ceramah diadakan parti pembangkang sebelum diserang menggunakan topi keledar kira-kira jam 10 malam. 

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Rapat berkata, Kumpulan Unit Amal PAS yang menjaga trafik di tepi jalan didakwa bertindak menahan dua motosikal dan memukul dua dari penyokong BN itu sehingga cedera di bahagian belakang kepala. 

Tiada ulasan: