Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 18 November 2012

AKAR UMBI PAS MENOLAK KEPIMPINAN YANG SUDAH LARI DARI PERJUANGAN ISLAM SEBENAR





Klip video diatas ini adalah rakaman suara hati yang ingin disamapaikan dari otai Pas sendiri termasuk akar umbi Pas yang menyokong perjuangan Pas selama ini namun tidak berpuas hati dengan pucuk pimpinan yang sudah terpesong jauh dari perjuangan sebenar dari landasan Islam.Pas sebaliknya hanyalah perjuangan cita-cita politik para pemimpin mereka sendiri demi merebut kuasa politik mereka.

Paling terbaru  mereka meletakkan sasaran untuk merampas PutraJaya menjadikan mereka sebagai pemerintah. Kerana ingin berkongsi kuasa dan cita-cita itu para pemimpin Pas sanggup mengenepikan 'Hudud' dan 'membangun bersama Islam' sebagai perjuangan parti.

Dan Kerana itulah kebelakangan ini kita lihat sudah semakin ramai ahli-ahli Pas yang sama ada secara terang atau senyap-senyap sudah meninggalkan Pas. Mereka sudah hilang percaya kepada perjuangan parti dan para pemimpin mereka kerana kata-kata yang berdolak-dalik Pas itu.

Di Negeri Pahang,jumlah ahli Pas sudah semakin berkurangan dan membuatkanTuan Ibrahim Tuan Mas semakin susah hati dan begitu cemas. Tuan Ibrahim terpaksa berhempas pulas membendung ahli-ahli Pas dari meninggalkan parti namun usaha itu keihatan tidak mungkin dapat dilakukan lagi kerana sudah terlewat. Rakyat dah ahli sudah kecewa dengan parti yang selama ini hanya mengharapkan sumbangan dari ahli tetapi dalam masa sama tidak memberikan apa-apa faedah kepada ahlinya.

Pas Pahang diramalkan akan kalah besar dalam PRU13 nanti. Demikian pandangan kebanyakan dari ahli Pas sendiri berikutan kecelaruan para pemimpin di peringkat atasan.

Tiada ulasan: