Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 2 Oktober 2012

KARPAL PUN DAH BENCIKAN ANU...WAR TIDO LAGI BAIK DARI DENGAR PENIPUAN ANU..WAR...


Tak sopan betul abg Karpal si nuar ni adaker dia sedap2 tidur ketika anu..war tengah menipu tentang bajet pakatan  tidur  ajalah kejanya kiikiikii dia mungkin sudah bosan mendengar pembentangan bajet al  Juburi, 

ini bukan gula2 pilihan raya tapi satu penipuan yang macam sebelum ni mna janji PRU12 yg masih lagi tak terlaksana nak tipu sekali boleh la yang kedua jangan mimpi kami ini masih ada kal lagi dari ko nak tipu kami lagi baiklah korang duduk diam2 kat rumah duit pun dah banyak korang sapu kan..kiikiikiikii.

Karpal tidur dan tidak mendengar bajet tersebut kerana dia pun dah tahu dan dlm hatinya berkata bolehkah aku tipu penyokong nya laki kahhhkahhhkahhh  dan dari sumber2 yg dikhabarkan bajet yang dikatakan Anwar adalah dari idea si OKU ini bersama sebilangan pemimpin DAP yang mendapat nasihat dari wakil Singapura.

Anwar hanyalah sebagai boneka dihadapan rakyat Malaysia dan tidak punya kuasa untuk membuat keputusan.  sama2 kita lihat nanti silap2 karpal jadi PM  kalau mereka mng pilihan raya tapi mng dalam mimpi lah...kiiikiikiikiii

Tiada ulasan: