Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 18 Oktober 2012

BETUL2 GILA PUNYA NOTIS NI LARANGAN MELANCAP BAGI PELAJAR WANITA DI UNERVERSITI KIIIIIKIIIKIII...?



KIIIIIIKIIIIKIIII betul punya Gila notis ni huuuhuuuu? USM buat notis "DILARANG BERONANI". dibilik tidur.dan bilik mandi kiiikiiikiiii....

Minta pencerahan dari pihak universiti berkenaan perkara ini.
benda2 yang sebegini sebenarnya memalukan pelajar2 tersebut sahaja dan boleh mencemarkan nama baik USM sendiri.

tak mau nak tuduh siapa yang buat tapikan kalau dah keluarkan larangan begini agak2 korang la mesti ada yang kantoi kan kiiikiiikiiii.jikalau mengikut notis yang tak masuk dek akal ni selalunya dibuat oleh budak-budak nakal kolej berkenaan. Al-maklumlah musim final exam, masing-masing nak release tension dengan cara yang unik tetapi rasa2 nya klu betul lah jangkaan saya ni memang yang buat notis ni harap belajar jer pandai tapi otak taruk kat lutut memalukan jer benda2 sebegini.


JANGAN LUPA KLICK DISINI KERANA SUBER TERPERINCI ADA DI   SINI 

Tiada ulasan: