Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 8 Ogos 2012

BLOGGER PRO PEMBANGKANG(MILO SUAM BLOGSPORT BODOH TAK PANDAI MEMBACA KAHHHKAHHH KAKI KENCING HUUHUU

Media pro pembangkang hari ini nampak nya begitu terdesak sehingga sanggup memutar belit tentang isu air di Selangor apa mereka tak faham atau saja2 buat tak faham maksud BN akan ambil kira pandangan Rakyat   bagi tentukan tarif air.heehee klu dah terdesak sangat pun tak payah nak tokok tambah kata BN akan naikkan harga yang perlu dibayar.ada ker tertulis harga air akan dinaikkan untuk pengetahuan blogger milo suam baru2 ni DS Noh Omar dah membuat kenyataan bahawasanya;-

Hari ini kerajaan PR menerima tamparan hebat kerana Timbalan Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar bersedia meneruskan air percuma dan berjanji  ia akan dibuat dengan lebih menyeluruh termasuk menambah bilangan meter padu air percuma dan memastikan seluruh rakyat Selangor menikmatinya.
   
"Kalau sekarang Pakatan Rakyat beri air percuma tetapi tidak semua rakyat dapat. Beratus ribu rumah yang mempunyai meter pukal tidak dapat faedah ini dan adakah orang kaya pun nak dapat juga air percuma ini.
"Apa juga dasar dibuat untuk kebaikan rakyat kita kena teruskan tetapi selesaikan dulu masalah meter pukal terlebih dahulu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Forum Mengenai Isu Bekalan Air Selangor anjuran Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA), di sini hari ini.
   
Beliau berkata, BN tidak boleh membuat dasar yang hanya menguntungkan segelintir rakyat dan tidak memberi makna kepada orang yang tidak memerlukan seperti golongan kaya. menurut kata  Timbalan Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar

klu nak fitnah tu biar lah berfakta Bukan putar belit cerita wahai milo suam ngok hhaaaaaahaaaa...

LAIN KALI FAHAMKAN BETUL2 AYAT TU (PANDANGAN RAKYAT)AGAKNYA BUDAK NI TAK SEKOLAH DULU,SURUH SEK PANJAT POKOK TU LAH JADINYA HEEHEEE..

Tiada ulasan: